Продавець Fast-Balls інтернет-магазин розвиває свій бізнес на Prom.ua 6 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
810 відгуків
promo_banner

Зараз компанія не може швидко обробляти замовлення та повідомлення, оскільки за її графіком роботи сьогодні вихідний. Вашу заявку буде оброблено у найближчий робочий день.

Fast-Balls інтернет-магазин
Графік роботи
  • Понеділок
    09:3017:00
  • Вівторок
    09:3017:00
  • Середа
    09:3017:00
  • Четвер
    09:3017:00
  • Пʼятниця
    09:3017:00
  • Субота
    Вихідний
  • Неділя
    Вихідний
Контакти
+380 (98) 283-26-23
+380 (93) 711-11-15
Fast-Balls інтернет-магазин
Олександр
ул. Миропольская 2, Київ, Україна
tananaav@gmail.com09828326230982832623

Загальна інформація про зберіганні підшипника

Загальна інформація про зберіганні підшипника

Підшипники — важливий компонент у будь-якому промисловому обладнанні. Проблеми з підшипниками можуть привести до дорогого тривалого простою, пошкодження обладнання. На додаток, промислові підшипники коштують дорого.

Для досягнення оптимального співвідношення вартості і тривалості експлуатації обладнання необхідно слідувати усталеним практикам обслуговування підшипника. Ці практики включають: зберігання, вилучення і встановлення підшипника.

Час життя підшипника багато в чому залежить від догляду і обслуговування. Це особливо вірно в промислових умовах з-за агресивного середовища, високих і інтенсивних навантажень, забрудненого середовища.

Зберігання підшипників

Підшипники з антикорозійним покриттям існують, але вони дорожчі. Тому більшість підшипників виготовляються зі сталей, що піддаються окисленню. При зберіганні підшипників слід брати це до уваги і захищати підшипники від корозії і іржі. Навіть невелика кількість вологи або хімічного реактиву, що потрапив на поверхню підшипника з рукавички або руки робочого може спричинити виникнення пошкодженої зони і викликати відмову підшипника. Найчастіше заводи виробники підшипників поставляють свою продукцію в захисній мастилі, загорнутими у папір і покладеними в картонну коробку. Тому підшипник слід витягувати з коробки тільки перед установкою.

Підшипники не повинні зберігатися на бетонній підлозі з-за можливості утворення водяного конденсату. Краще організувати зберігання на стелажах з дерев'яними полицями в приміщеннях з помірною вологістю без сильних перепадів температури.

Конічні роликові підшипники слід зберігати прокладаю промаслений папір або поліетиленові листи між роликами і зовнішніми кільцями.

Витяг підшипників з обладнання

Кожен тип підшипника витягується виходячи з особливостей виконання. Витяг має проводитися дуже обережно щоб уникнути пошкоджень (деформації, задирака).

Для підшипників невеликого розміру існує безліч пристосувань для виштовхування підшипників.

Конструкція знімача для вилучення підшипника

Для підшипників, встановлених з натягом або запресовуванням, або в разі заклинювання, коли витяг з допомогою знімача неможливо, застосовують метод нагрівання внутрішнього кільця.

Для цього краще використовувати паяльну лампу. При використанні газового різака змінюється структура кристалічної решітки сталі і підшипник можна викинути.

Попередження: стискаючі навантаження можуть бути дуже високими в щільно посаджених підшипниках. Спроба витягти підшипник з посадочного місця шляхом розрізання внутрішнього кільця може викликати несподіване і сильне "выстреливание" металевими осколками. Тому важливо використовувати лише спеціально призначені для цього преси або знімачі, а так само захисні засоби (окуляри).

Витяг великих підшипників

Великі підшипники вилучаються з використання строп, гаків, ланцюгів і механічних пристосувань. Деякі великі підшипники виготовляються зі спеціальним різьбовим отвором у внутрішньому або зовнішньому кільці. У ці отвори вкручують монтажні гаки або рим-болти. Багато підшипники великих розмірів виготовляються з різьбовими отворами в сепараторі для більш зручного витягання внутрішньої обойми.

Чистий вантажопідйомна зшита стрічка — найбільш оптимальний варіант для вилучення підшипника. Вона не дряпає і не пошкоджує виріб.

Незалежно від обраного методу слід діяти обережно, особливо при роботі з підшипниками в яких є сепаратор. Це найбільш крихкий елемент.

Установка

Не виймайте підшипник з упаковки до моменту установки. Упаковка зберігає підшипник від забруднення.

При установці нового підшипника не видаляйте мастило або консервант, нанесений виробником. Консерванти, які використовуються на підшипниках повністю сумісні з найбільш поширеними маслами та іншими мастилами. Вони захищають підшипник від корозії і відбитків пальців.

Установка підшипників повинна проводитися в чистих приміщеннях. В повітрі не повинно міститися пилу, стружки і аерозольних парів. Доброю практикою вважається використання спеціальних захисних екранів на вході в приміщення, де встановлюються підшипники.

Перед початком роботи переконайтеся, що в наявності є необхідне допоміжне обладнання, а підшипник — відповідного розміру. Так само перевірте наявність інсталяційного, регулювального та вимірювального інструменту, його доступність і працездатність. Якщо в якості одного з етапів установки потрібно мастило підшипника — переконайтеся в тому, що ємність зі змазкою необхідного типу так само знаходиться поруч. Таке планування дозволить скоротити термін роботи і уникнути багатьох проблем, таких як пошкодження підшипника або забруднення.

Тщательно очистите все части станка вокруг зоны установки подшипника, уделяя особое внимание посадочным и монтажным поверхностям. Посадочные корзинки в корпусе должны быть очищены, остатки масла следует выдут сжатым воздухом. При наличии глухих отверстий и невозможности использовать сжатый воздух — применяют магнитный стержень чтобы удалить металлические включения.

Поверхности валов, на которые одевают подшипник должны быть чистыми, без заусенцев и насечек. Концы валов и упорные кольца, касающиеся подшипников должны быть установлены перпендикулярно оси вала.

Не варто встановлювати підшипник в пошкоджену або зношену кошик, або на зношений вал. Посадкові поверхні внутрішнє і зовнішнє кільця повинні бути відновлені за запресовування підшипника. Вали можу бути відновлені за допомогою напилення металу з наступною механічною обробкою поверхні.

Запресування підшипників

Маленькі підшипники можуть бути запресовані на вал або посадочне місце з допомогою рейкового преса (арбор-преса) і монтажної втулки. Між штоком преса і підшипником встановлюють монтажну втулку (проставку) з м'якого металу (мідь, латунь, алюміній) з внутрішнім діаметром більшим, ніж посадковий діаметр підшипника. Зовнішній діаметр втулки не повинен перевищувати діаметр зовнішньої обойми підшипника.

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner